Kwaliteitsagenda / Zone.college
Een video die we produceerden over de implementatie van de kwaliteitsagenda binnen het Zone.college. Het doel is de voortgang in kaart te brengen voor de Commissie Kwaliteitsafspraken MBO.
Een video die we produceerden over de implementatie van de kwaliteitsagenda binnen het Zone.college. Het doel is de voortgang in kaart te brengen voor de Commissie Kwaliteitsafspraken MBO.
Een serie explanimation video's die we maakten voor de Nederlandse Publieke Omroep. De video's zijn bedoeld om Nederlanders die (nog) niet naar podcasts luisteren, uit te leggen hoe het werkt. Hieronder de versie voor het nieuwe podcast-platform NPO Luister. We maakten ook versies voor NPO Radio 1, NPO Radio 4 en NPO Radio 5.
Voor het Voerman Museum Hattem maakten we een audiobeleving van hun collectie voor mensen met een visuele beperking. We ontwierpen een totaalbeleving voor oren, voeten en handen.
We gebruikten binauraal geluid (3d-audio) en acteurs die we opnamen in de ruimte zelf, voor een optimale ruimtelijke ervaring. Met het idee won het Voerman Museum Hattem de RAAK Stimuleringsprijs.
Het theater is de plek waar je samenkomt voor ontmoeting, beleving en cultuur. Het is ook een prikkelende locatie voor congressen, bedrijfsevenementen, een vergadering of creatieve sessie. Voor de zakelijke markt produceerden we deze video om de mogelijkheden te laten zien van locatie de Spiegel van Zwolse Theaters.
Online commercial, ontwikkeld voor Furori in opdracht van No Concept No Glory (nu: We move brands). Furori maakt zich sterk voor zieke kinderen en wil hen met deze raceauto een grandioze ervaring bieden. Zodat ze even kunnen vergeten en alles van zich af laten waaien.
Door een VR-impressie lopen in de schetsfase van een nieuw museum, alsof je er echt bent. Terwijl er nog geen spijker in de muur zit. Hoe overtuigend is dat?
Ons winnende ontwerp voor het nieuwe museum over de Tachtigjarige Oorlog (Museum 1627) hebben we omgezet in een ervaring in virtual reality. Deze beleving is bedoeld om fondsen een impressie te geven van het museumontwerp.
In virtual reality beleef je de architectonische aanpassing van de kerk met de stalen brugconstructie, mediaproducties en fragmenten van de storyline in interactief geluid. Immersive 3d-weergave met binauraal geluid (draait mee met je hoofd) en talloze geïntegreerde mediacontent. Het zit allemaal in deze virtual reality-presentatie van ongeveer 15 minuten.
Lees ook: Bezoeker is reporter in nieuw oorlogsmuseum
Een tweewekelijkse podcastserie voor hondenbezitters. Voor de rebranding van de hondenvoeding van Smuldier, werd door ons een podcastserie ontwikkeld. Met een op maat gemaakte contentstrategie om hondenbezitters te stimuleren hun hond net dat stukje meer te geven. Het concept is tot stand gekomen in een co-creatiesessie met hondenbezitters uit heel Nederland.
Hoe breng je sfeer over met een online open dag?
Ga met je publiek op expeditie door je gebouw. Net als bij een prentenboek van Charlotte Dematons vol boeiende details. Het gaat leven, hoe meer je ontdekt.
We maakten een online video en 360-graden tours voor 4 locaties van het Zone.college in Oost-Nederland. Het resultaat: een hoge waardering van bezoekers en wachtlijsten voor nieuwe leerlingen.
In opdracht van NPO Radio 1 maakten we een animatie bij de framewoorden top-10 van 2017. Deze lijst werd onthuld tijdens het eerste Nationale Taaldebat op zaterdag 4 november in Nijmegen o.l.v. Frits Spits. Deze video werd gebruikt op de verschillende social kanalen van NPO Radio 1.
Een educatievideo voor kinderen van de bovenbouw van de basisscholen. De video is een inleiding op een schoolbezoek aan het Voerman Stadsmuseum Hattem.
Een podcastserie met verhalen van aanpakkers in Overijssel. Deze serie is opgenomen in binauraal geluid. Luister met een koptelefoon om het 3d-effect te horen. In deze aflevering hoor je het verhaal van Huib. Hij vertelt hoe walking football ouderen niet alleen in beweging krijgt, maar ook helpt om sociale contacten op te doen.
Promotionele video voor de belevingsdag Toer de Boer voor vmbo-leerlingen. Het doel is leerlingen enthousiast maken om zich aan te melden voor Toer de Boer en uiteindelijk een groene richting te kiezen.
Op woensdag 12 september 2012 ging Nederland naar de stembus. In vijf video's bekeek NU.nl aan de hand van cijfers van het Centraal Planbureau op welke grote thema's vijf partijen willen investeren en bezuinigen. Het thema van deze video: Sociale Zekerheid.
Nuella is herstarter in het basisonderwijs. Ze vertelt over haar onzekerheid en de verrassing die op haar pad kwam. We maakten een serie videoportretten voor de onderwijsorganisaties Personeelscluster Oost Nederland en Loopbaancentrum Oost Nederland.